piątek, 1 lipca 2011

Love...

Mam ogromnego stresa pokazując Wam mój pierwszy, świeżo zrobiony LO. Liczę na Wasze szczere wypowiedzi i komentarze. Nie mam w tym zbytniego doświadczenia więc wyszło jak wyszło. Moją inspiracją tutaj jest Brises, dzięki jej pracom mogłam jakoś wszystko ze sobą połaczyć. Pocięłam w nerwach cudne papiery Pink Paisle, które chyba czekały na swoją kolej.
Oprawiony celowo w czerwoną ramkę LO ma być prezentem dla mojego męża z okazji naszej 5 rocznicy ślubu (8 lipca):)  Nie wiem czy mu się spodoba, jeśli nie to się nawet do tego nie przyzna :) Może macie jakieś propozycje, co jeszcze dodać, co zmienić (jeśli się da:)) Chętnie wezmę to pod uwagę :)Dziękuję wszystkim za odwiedzinki!










Posted by Picasa

9 komentarzy:

Ktosia79 pisze...

Jest cudny!!!! Osobiście bym nic nie zmieniała... Przepięknie wkomponowane zdjęcie!

Anna Zaprzelska pisze...

Poczyniłaś coś niesamowitego i eterycznego! Jest doskonały! Jestem zachwycona!

Barbara pisze...

wspaniały debiut :)

ecila pisze...

a jednak rocznica ;))) jest piękny!

Nowalinka pisze...

Piękny jest, baaardzo romantyczny :)

agea pisze...

fajniutko, nic nie zmieniaj:)

rudlis pisze...

Idealny! Proszę nic nie zmieniać :)
Cudny debiut.

fasoolka pisze...

fantastyczny debiut!!! pięknie i niezwykle romantycznie :) (ja na razie podziwiam scrapy) :)

Unknown pisze...

Niezwykły scrap.