wtorek, 7 lutego 2012

Zaproszenia ślubne

Ostatnim czasem nie próżnowałam, efekty widać poniżej. Największy problem miałam ze znalezieniem pudełka by pomieścić wszystkie zaproszenia. Cały problem tkwił w perełkach, które dodawały grubości zaproszeniom. Ostatecznie wszystko dobrze się skończyło, pudełko się znalazło i potrzebowało jedynie oprawy. Nie chciałam przedobrzyć, więc postawiłam jak to zwykle u mnie bywa na delikatność. Pudełko miało być z dodatkiem turkusu a zaproszenia z granatową tasiemką.
Mam nadzieję że przyszła Młoda Para będzie zadowolona z prezentu (nie ode mnie:)).




Listki, środek i brzegi kwiatka pokryłam lodowym brokatem

PS Gdyby ktoś miał namiary na pudła o wymiarach +/- 30x25x14 byłabym ogromnie wdzięczna

Dziękuję wszystkim zaglądającym za komentarze.
Miłego popołudnia!

12 komentarzy:

żana pisze...

piękne!

Barbara pisze...

ale delikatnie śliczności,w Biedronce były takie pudła,niestety ohydnie kolorowe i dość drogie,ale jakby co to dam znać :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przepiękne! Wspaniale delikatne i dopieszczone zarazem :)
Może tu znajdziesz jakieś pudełko? http://www.fotokoszyk.pl/pudelka_na_albumy-k86-0--default.html

Malgodia pisze...

Piękne , delikatne i koronkowe :)

Wanda pisze...

przepiękne delikatne cudo:)

BellaArt pisze...

Przepiękne! Cudownie delikatne:)

Blue pisze...

Bardzo delikatne. Super

barbarahaft pisze...

delikatne i śliczne...

Boei pisze...

Śliczne!! Bardzo oryginalne, i ta delikatność...;)

krystynas pisze...

Niezwykle delikatne i eleganckie ...

Anonimowy pisze...

:-) Usmiecham się szeroko, gdyż pierwszy raz tu się wpisuję, a przecież owe cudeńka będą moim prezentem dla Pary Młodej;-) Od dawna jestem zafascynowana Twoimi dziełami! Uważam, ze masz prawdziwy Talent i kłaniam się nisko, podziwiam i gratuluję!! Twoje kartki są pełne smaku, gustowne i eleganckie. Nie wiem skąd bierzesz te wszystkie pomysły, ale Twoja wyobraźnia nie zna granic:-) Babka z klasą i z talentem!! Polecam!!! Marta

Anula pisze...

Izunia, Ty wiesz:) - cudowne delikatne zaproszenia:) Prawdziwe perełki!