poniedziałek, 4 lipca 2011

Minki Hani

Obserwując blog Oliwiaen wpadłam na ciekawie wyglądający scrap. Nie dość że ciekawy to i piękny. Jak się okazało scrap ten jest do zliftowania. Ostatnio chyba nabrałam odwagi by zmierzyć się z taką wieeelką jak dla mnie powierzchnią. W zasadzie nie musiałam wiele się natrudzić bo wszystko "podano jak na dłoni".
No i jest! Mój lift pierwszy w takim 30x30 wymiarze. Zgłaszam go sobie do Art-Piaskownicy Scraplift # 24 - edycja Oliwiaen












Dziękuję za Wasze odwiedziny ! 
Posted by Picasa

15 komentarzy:

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Scrap jest śliczny, ale i "Obiekt" na nim niesamowity. Wspaniała praca! brawo!

Scraperka pisze...

prześliczny ten scrap! rewelacja! świetna kompozycja:)

Bellaidea pisze...

Jakie sliczne buzki! Kolorystyka tez bardzo ciekawa, podoba mi sie ta praca!

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Rewelacyjny.....a Hania śliczna.

Oliwiaen pisze...

Fantastyczny lift, bardzo dobrze, że się odważyłaś :-))

BellaArt pisze...

Piękny i delikatny.. a minki Hani rewelacyjne!:))

Boei pisze...

Śliczna praca, a Hania- przeurocza:)

bossanova pisze...

prześliczny LO!!

Anna Zaprzelska pisze...

Cudnyyyyy! Po prostu zakochać się można i do tego bezwarunkowo:)

Made by Aisia pisze...

Rewelacyjny LO! A modelka przecudowna:-)

Joaśka pisze...

Cudne LO!

Lejdi pisze...

wspaniale to zrobiłaś! chyba też wezmę się za liftowanie :)

a przy okazji zapraszam na candy http://by-lejdi.blogspot.com/2011/07/cuksy.html

:)

fasoolka pisze...

Cudny!!!!!!!!!!!!!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękny skrap! Nie wygląda, jakbyś miała problemy z zagospodarowaniem go ;)

ArtIs pisze...

Dziękuję Wam za komentarze! Uskrzydlają :)