wtorek, 10 kwietnia 2012

Na okrągło

Święta, święta i po świętach... Jak Wam minęły, bo mi baaardzo szybko:(

 Na blogu Magicznej Kartki ruszyło kolejne wyzwanie.
Zapraszam po szczegóły TUTAJ :) 

 Ja zrobiłam okrągłą kartkę,

 a do kartki jeszcze notes... Taki bardziej praktyczny, z małą ilością dodatków.
 Ramki zrobiłam ręcznie, pokryłam je brokatem, dodałam
trochę maszynowych przeszyć, vintage'ową wstążkę i gazę.

Komplet zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Zakątku

Miłego i słonecznego dnia życzę! 

20 komentarzy:

joyanna pisze...

Uroczy komplet :)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękny, delikatny i zwiewny komplecik :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniały komplet! Podziwiam ręcznie robioną ramkę, niezwykle precyzyjna :)

jolagg pisze...

Rewelacyjny komplecik... cudeńko.

Iwona pisze...

Śliczny komplecik:)

Unknown pisze...

Śliczne! No i aranżacja zdjęcia też super!

Pozdrawiam,
- Mały Os

Wanda pisze...

przepiękny komplet:)kolorystycznie bardzo mi się podoba:0

IWA pisze...

Cudny komplet, cieszy oczy!

Malgodia pisze...

Jest prześliczny, taki ulotny i te kolorki, ach :)

OriBella pisze...

Piękna, delikatna, a ścieg na okrągło to wyższa szkoła jazdy:)

Aida Domisiewicz pisze...

Piękny komplet, cudownie dobrane kolory.

Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam:)
Ayeeda - Zakątkowy Zespół Projektowy

Marta pisze...

Świetny zestaw, we wspaniałych wiosennych kolorach.

TuKara pisze...

Piekne twory!!!

jola_zola pisze...

ojej!!! cudne te scrapki:)

krystynas pisze...

Cudny komplet w przepięknej kolorystyce.

Barbara pisze...

Izunia...cudowny jest ten komplecik...taki delikatniusi...kojarzy mi się z dawnymi damami dworu i ich ślicznymi toaletkami pełnymi flakoników z perfumami :) tak mi jakoś na myśl naszło :)

Lakuna pisze...

mistrzowskie wykonanie. podziwiam.

Unknown pisze...

Ślicznie, delikatnie i wiosennie.
Przepiękny komplecik.
Dziękuję za udział z zabawie.
pozdrawiam
Kaśka - Zakątkowy Zespół Projektowy

Krasnaya pisze...

Śliczny delikatny komplet. Bardzo kobiecy :)
Dziękuję za udział w zabawie.
Pozdrawiam, Julia - Zakątkowy Zespół Projektowy

Beck pisze...

cudowny zestaw :) taki delikatny i ciepły no poprostu boski :))