sobota, 14 kwietnia 2012

"Spring in Paris"

To temat wyzwania , które organizuje Janet na swoim blogu.
Jej piękne grafiki można kupić w sklepie Etsy
Nie mogłam przejść obok nich obojętnie i stworzyłam nieco odmienną kartkę, 
taką warstwową podklejaną kosteczkami 3D

Tak przyjemnie mi się ją robiło, że pomyślałam sobie jakby robić takie już zawsze:) 




W końcu ruszyłam papiery Primy z kolekcji Printery, jakoś wcześniej żal mi było je ciąć.
Do "metra" przymocowałam złotą a la blaszkę z opakowania foliowego po czekoladzie.
Paryż to miasto mody, projektantów,... więc taka miarka na pewno pasuje:)  


Jeśli tylko Wam się moja praca podoba będzie można głosować na blogu Janet od 21-28 kwietnia:)

Miłego weekendu!

24 komentarze:

Efka craft pisze...

Cudna kartka ! Bardzo mi się podoba i mój głos już masz - pozdrawiam Efka

Andrea pisze...

Wow - I love your work - a wonderful tag! So great paper and design!
Big hug
Andrea-Emmi41

tulipanka pisze...

Cudowna praca! Ja też mam te grafiki i się przymierzam :D

barbarahaft pisze...

kartka śliczna, ale osobiście wolę Twój poprzedni styl... taki czysty,estetyczny i elegancki...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fantastyczna, warstwy świetne :)

Iwona pisze...

Przecudna kartka:)Bardzo bardzo mi się podoba:)Wszystko jest takie łał:)

nirshya.dwbh pisze...

Piękny warstwowiec!

Asia pisze...

Pięknie wyszła! Ja też lubię warstwy... ale raczej u kogoś, u mnie słabo wychodzą ;)

moja artissima pisze...

Przecudnie obłędna karteczka... mniam:)

Sandra pisze...

Wow! It's a lovely card! Thanks for share

Ala M. pisze...

super!

Barbara pisze...

Wow...podróż do Paryża to jedno z moich marzeń ( i mojej Emi) dlatego karteczką będę zachwycać się podwójnie.Taka inna niż t,co do tej pory nam pokazywałaś ale baaaardzo mi się podoba.I ten ptaszek..jedna jaskółka wiosny nie czyni ale ta jaskółka na takiej pięknej karteczce to i owszem :***** a skąd masz kochana te złote półperełki? :)

Evgenia Levitskaya pisze...

so beautiful

Berberis pisze...

cudna!!!! i te warstwy - świetna kartka!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Przecudna praca :)

Matilde pisze...

Cudeńko!!!

Mia pisze...

Och, rewelacyjna !!! Wszystko tu jest piękne ! Idealna !!!

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękna!!! te warstwy są boooooooooooooooskie!!!
nic, pozostaje mi tylko pozdychać do monitora... ;)

Sylwia-eR pisze...

Cudny warstwowiec : )Piękna praca : )

noomiy pisze...

przecudowna jest, przepiękne warstwy! :)

chanya13 pisze...

Magiczny ten Twój Paryż i bardzo wiosenny.

[Kasia] pisze...

Chciałabym napisać coś czego jeszcze nie usłyszałaś, ale na usta (klawiaturę) ciśnie mi się jedno słowo: przepiękna!

Ale by nie było monotematycznie to stwierdzam, że kartka jest wprost Smerfastyczna ! :)

OriBella pisze...

Śliczna jest, uwielbiam takie warstwy!:)

Kathy pisze...

Wow...I love all the beautiful layering on this!