czwartek, 3 października 2013

Jesień w Paryżu


Ostatnio kolory jesieni mnie ogarnęły
Pomarańczu nie lubię, więc nie wiem na co mi on, po co...
To chyba za sprawą UHK-ów:))

Wspominając o jesieni, chciałam was zaprosić na wyzwanie w SCRAPCAFE.
Szczegóły znajdziecie TUTAJ




Od miesiąca rzadko tu bywam... 
Czas tak szybko pędzi i mimo, że ciągle bije tak samo, to jakoś go brak i brak.
Kiedy uda mi się coś sklecić z papieru, 
to jedynie dwa dni w tygodniu daję radę zdążyć zrobić zdjęcia -na szybko.
Dobrze jednak, że pasja nadal trwa :)

Dziękuję wam za wspaniałe komentarze!
buziaki :*:*:*

20 komentarzy:

Margot-craftcorner pisze...

Cudowna , niesamowita praca ... podziwiam ...każda Twoja praca jest inna i jedyna w swoim rodzaju...po prostu piękna :)

fasoolka pisze...

Przepiękna i niezwykle klimatyczna :)

ShoKa pisze...

Śliczna, prawdziwie jesienna. PS. Że ja Cię nie poznałam na Craftshow, że to Ty, to sobie w brodę pluję! Dopiero teraz wiem, że byłaś u mnie na stoisku! :(

Asia pisze...

Fantastyczna, nastrojowa, klimatyczna... bardzo mi się podoba...ach ten Paryż ;)

iluszka pisze...

Genialna, z klimatem, w pięknych kolorkach!!!

Mia pisze...

też nie lubię pomarańczu, a tu komponuje się świetnie, gdyby nie ten pomarańcz, nie było by tego całego jesienno-nostalgicznego klimatu. Pięknie !

Art_Dorota pisze...

ależ cudnie, ta kolorystyka, taka jesienna, romantyczna...

Wanda pisze...

przepiękna:)

ArtMagda pisze...

pięny klimatyczny tag, no i mój ukochany Paryż :) super fotki robisz czy też super je obrabiasz :) musze chyba na jakis kurs do Ciebie się zapisać!

Joanna Wiśniewska pisze...

Pieknie jesiennie. Bardzo mi sie podoba.

adziamar pisze...

ślicznie, nostalgicznie... Pozdrawiam

a.le kartka pisze...

Piękny tag, klimatyczny. W tym wypadku bez pomarańczu ani rusz:))

Ala M. pisze...

Niesamowity klimat stworzyłaś, fantastyczna kartka.

Barbara pisze...

Stempel obłędny..kolory tak klimatyczne,że mam ochotę napalić w kominku ,którego nie mam :)

Magda Wisiorek pisze...

Zaproszenie na weekend w Paryżu - tegoroczna jesień będzie gorąca :)

Ewa S. pisze...

Cudnie jesienna - ciepła, klimatyczna, nastrojowa!

artiza pisze...

ciepło i ...romantycznie...cudnie

[Kasia] pisze...

Aż chciało by się napisać: "Pasjo trwaj, jesteś piękna"! :) cudowny, klimatyczny tag ;)

Made by Aisia pisze...

Fantastyczny klimat, cudo!

jrudnicki pisze...

Jestem Fotografem Ślubnym i bardzo doceniam teogo typu ręcznie robione kartki.