piątek, 30 grudnia 2011

Dla Babci

Święta Bożego Narodzenia minęły, szykują się kolejne, inne i także dla nas ważne święta.
Z początkiem roku mamy przecież Dzień Babci... Każdy wnuczek, wnuczka "biegnie" do babci by złożyć jej życzenia. Pomagamy naszym najmłodszym robić laurki, a czasem wyręczamy kupując pamiątki w sklepach. 
Babcie już chyba tak mają, że ciesząc się z otrzymanych laurek, stawiają je sobie w widocznym miejscu albo wieszają by móc się jeszcze nimi nacieszyć :) Takie te Nasze Babcie są..., przynajmniej moje:) Wasze też??

Z myślą o Babciach w tym roku moje karteczki będą miały zawieszki, a z tyłu wyjmowany tag by wpisać życzenia. Wiem... pośpieszyłam się, ale widząc na Waszych blogasz, że już tworzycie, nie mogłam oprzeć się pokusie:))



Ramkę obsypałam opalizującym brokatem, który delikatnie błyszczy ale nieststy nie widać tego za bardzo


Witajcie po świętach, mam nadzieję że Was nie rozleniwiły tak jak mnie i będziecie nadal do mnie zaglądać:))
Pozdrawiam ciepło!

19 komentarzy:

anula pisze...

Śliczna! Doskonały pomysł z zawieszką - Babcia będzie mogła ją cały czas podziwiać:)
Pozdrawiam:)

Art With Heart - Pracownia Plastyczna pisze...

Przepiękna kartka! Gratuluję talentu. Cudnie dobrane kolory! :)
Pozdrawiam,
joaśka

Made by Aisia pisze...

Przepiękna! Właśnie chciałam spytać, czy mogę "odgapić". Ale uzmysłowiłam sobie, że przecież nie mam tego pięknego wykrojnika. Cudna!

Monia pisze...

Cudna karteczka, piękne ma kolorki, bardzo ciepłe :)

Margo pisze...

Wspaniała kartka, uraduje i wywoła uśmiech!

Blue pisze...

Cudowna karteczka, Szczęśliwego Nowego Roku !

nimucha pisze...

Rozleniwiły;) Ale nadchodzący Sylwester rozruszał:)
Karteczka jest śliczna i zawieszkowy pomysł bardzo fajny:)

Brises pisze...

Jest przepiękna:)
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Boei pisze...

Piękna praca, cudeńko!

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

Marta pisze...

Piękna kartka, brokacik widać i to nawet całkiem nieźle. Mnie najbardziej urzekł szydełkowy kwiatuszek. Tak bardzo pasuje do babcinych kartek.

Szczęśliwego Nowego Roku!

Sylwia-eR pisze...

Śliczna : )Świetnie wygląda ta bordo aksamitka
i różyczka szydełkowa,nie mówiąc już o tagu

Joaśka pisze...

Piękna jest!
Szczęśliwego Nowego Roku!

Iwona pisze...

Piękne cudeńko zrobiłaś:)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękna! bardzo mi się podoba pomysł z kształtem i zawieszką :)

Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i oczywiście udanej zabawy sylwestrowej :*

Eawera pisze...

No no pomysł jest genialny zamiast zwykłej kartki!:)
Super:)
Pozdrawiam

Mizia pisze...

A tak, tak, moje Babcie są zadowolone baardzo z takich upominków i eksponują je na honorowych miejscach :))) Piękna karteczka i bardzo inspirująca :)
Szczęśliwego 2012!!

Ladybug pisze...

wspaniała kartka!:)

Romantyczka pisze...

Cudne! Świetne wykonanie!

pomieszane-poplątane pisze...

Piękności:)