środa, 2 listopada 2011

Świętuję razem z Wami:)

100-tka stuknęła! Nie, nie... tylu lat to ja nie mam, to już tyle postów się naskładało:)
To dowód na to, że mój słomiany zapał gdzieś zaginął po drodze:) A różnych rzeczy próbowałam i nic nigdy mnie tak głęboko nie wciągnęło jak scrapbooking, z czego naprawdę się cieszę:)
Dziekuję Wam przede wszystkim za obecność, to bardzo cenne dla mnie... Nic tak nie cieszy jak Wasze odwiedziny i komentarze, pełne ciepła, które dodają skrzydeł...
Nikogo nie zamierzam przekupić:) chcę tylko uczcić moje małe święto:)
Chyba się nie obrazicie jak Was poczęstuję...:)



Zasady są malutkie:)
-napisz komentarz pod tym postem, o czym chcesz:)
-zamieścić na swoim blogu informację o rozdawnictwie, (podlinkuj mojego bloga)
-udział biorą osoby posiadające bloga ( tylko na terenie Polski)
-jeśli masz ochotę, dopisz się do obserwatorów (nie jest to obowiązkowe, ale miłe)

Losowanie odbędzie się 7 grudnia 2011r
Zobaczymy kto był grzeczny i do kogo przyjdzie św. Mikołaj:)

136 komentarzy:

Blue pisze...

Lubię do Ciebie zaglądać, tworzysz cudowne rzeczy. Widzę, że jestem pierwsza.

Unknown pisze...

Tworzysz cudowne prace. Jesteś zapisana u mnie na blogowej belce i również zapisuje się do Ciebie :))) Tym samym odwdzięczam się i zapraszam też na CANDY u mnie :) ---> www.magicznakartka.pl Pozdrawiam :)

LavInArt pisze...

Ciągle podziwiam Twoje prace, życzę Ci kolejnych pięknych przygód z scrapbookingiem :) Pozdrawiam

Nataliya pisze...

Chętnie się poczęstuję i postaram się być grzeczna;)

AM2308 pisze...

Oczywiście, że jestem grzeczna :) Z chęcią się zapiszę na Candy, banerek po prawej na blogu. Zapraszam też na moje przydasiowe Candy. Może coś się przyda :)

ewkaka19 pisze...

Z chęcią się zapisuje. Kaska zawsze się przyda na nowe papiery i dziurkacze

Wanda pisze...

Z chęcią się zapisuję:) tworzysz piękne rzeczy i chętnie zaglądam do Ciebie:)zapraszam do siebie na candy.pozdrawiam

marrika91 pisze...

ustawiam się w kolejce, mam nadzieję, że Mikołaj mnie odwiedzi ;-) Pozdrawiam

Kasia Udalska pisze...

Ależ intrygujący banerek ;))) Bardzo lubię oglądać Twoje prace, są zawsze piękne, zawsze dopracowane :) Nie zawsze mam czas na pozostawienie komentarza, ale zachwycam się każdą jedną Twoją pracą :) Pozdrawiam serdecznie! i pędzę dodać info na blog :))

moja artissima pisze...

Z ogromną radością przyłączam się do zabawy:) Twoje prace podziwiam i obserwuję od niedawna, ale zawsze wywołują u mnie bardzo pozytywne emocje i zachwyt. Pozdrawiam ciepło:)

Mereo pisze...

Jasne, że się zapisuję.
Gratuluję święta i życzę Ci następnych takich :)
pozdrawiam, Mereo

Paulette pisze...

Spróbować nie zaszkodzi, więc dopisuję się do kolejki, a jako iż jestem pierwszy raz u ciebie to idę pooglądać twoje prace;)

Rademenes pisze...

Bardzo lubię Kazia ;-), fajny facet, równy gość :-D, nie od parady WIELKI :-) i na dodatek mój ulubiony kolor niebieski. Fajnie będzie z nim pogadać o zakupach ;-), więc dołączam do zabawy i pozdrawiam, a obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu.

zancia pisze...

i ja sie zapisuje! pozdrawiam:)

nirshya.dwbh pisze...

z przyjemnością staję w kolejkę

MONIKAAA pisze...

Wielkie gratulacje :) i ja dołączam do kolejki :)

Alusiek7 pisze...

Lubię tu zaglądać, piękne rzeczy tworzysz...

Craftica pisze...

Pierwszy raz z własnym blogiem pod pachą przyłączam się do razdalniczej zabawy :)

Anulek75 pisze...

Gratuluję i życzę kolejnych równie ciekawych i pięknych wpisów :)
Chętnie stanę w kolejce żeby to uczcić!
Pozdrawiam :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Oczywiście dopisuję się do Świętujących razem z Tobą, myślę że ta 100 to dopiero początek Twojej drogi, trzymam kciuki za wenę
pozdrawiam
mz

Marysia Kustusz pisze...

Ja na pewno byłam grzeczna, zobaczymy, czy Mikołaj o tym wie..;)
Dopisuję się i pozdrawiam!:)
http://zonaswojegomeza.blogspot.com

Peninia / Gosia pisze...

Gratuluję i życzę kolejnych:)
Oczywiście dopisuję się do kolejki:)

Ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!
Peninia*

Rachel pisze...

jeśli podatku nie trzeba płacić od darowizny.....hehe....kochana, samych twórczych kolejnych wspaniałych postów!!!:)
i jeszcze więcej wyróżnionych prac!:)

barbarahaft pisze...

Twoim obserwatorem jestem już dawno. Bardzo podobają mi się Twoje prace.Było by super gdyby Mikołaj odwiedził mnie z takim prezentem

Misiabe pisze...

Z chęcią stanę w kolejce by pogratulowac Ci tylu postów i prosić o kolejne :):)

i cichutko zaciskam kciuki, może się uda :)

Ania pisze...

Gratuluję serdecznie i staję grzecznie w ogonku ;)

ecila pisze...

chętna w kolejce staję ;)

ziutka pisze...

wszystko, co chciałabym powiedzieć zostało już napisane powyżej, jest miło, pięknie i przyjemnie ;)
pozdrawiam i ustawiam się w kolejce ;)

Unknown pisze...

ja też spróbuję :) info w pasku bocznym

Unknown pisze...

I ja się zgłaszam!:)

Laura pisze...

Gratuluję 100 postów! Chętnie wezme udział w Twojej zabawie :)
Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

IWA pisze...

Niech zapał nie mija a wena dopisuje!

FojAga pisze...

Gratuluję setki :)

Anonimowy pisze...

gratuluje stówy ;) jako, że lubię tu zaglądać to również spróbuje szczęścia ;) pozdrawiam serdecznie ;)

Maggie pisze...

i ja i ja :D

Dotka pisze...

Przyrzekam ze bylam w tym roku grzeczna dziewczynka :D haha pozdrawiam serdecznie, lubie odwiedzac Twoj blog ;)

patka pisze...

Żal nie zapisać się do tej zabawy. Dołączam się i ja :)))

Małgorzata P. pisze...

ja rowniez sie zapisuje i zapraszam do mnie
http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

made-by-ADe pisze...

gratuluję setki i życzę dziesięciokrotności co najmniej! i staję w kolejce oczywiście :)

Barbara pisze...

Piękna setka postów powstała u Ciebie na blogu.Każda moja wizyta tutaj napawa mnie nową inspiracją.Serdecznie gratuluję tej setki i życzę kolejnych.A do wielkiego świętowania się oczywiście przyłączam choć łapówkarstwu mówimy "nie"..hehhee :) buziaki

ROMA pisze...

Dalszego pełnego pasji blogowania życzę. Chętnie zaprzyjaźnię się z Kaziem w celu poczynienia wspólnych zakupów. Zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Joanna pisze...

Z chęcią ją przygarnę.
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam.

Aleksandrowe myśli pisze...

Zgłaszam się i obserwuję :D
Życzę kolejnych sukcesów :D

Justyna pisze...

Ja w tym roku byłam bardzo grzeczna ;) więc mam nadzieję że Mikołaj z Kazimierzem wpadną akurat do mnie :)
Życzę wielu wielu sukcesów i mnóstwa weny :)

Yoshi pisze...

Zgłaszam się :D

BigMama pisze...

pierwszy raz jestem i napewno wrócę. obsrwuję :D

pesymistka13 pisze...

ja też się zgłaszam :)

Rom-a pisze...

fajny blog, tylko kod obrazkowy mnie denerwuje

justysias7000 pisze...

Nono 100 postów, ładny wynik!!:):) Do mnie pewnie mikołaj z rózgą przyjdzie:D;)
pozdrawiam!

Karkakg pisze...

zapisuję się i ja, gratulacje z okazji tylu postów :)

Alqni pisze...

Ja tez lubię pooglądać Twoje prace, aż dziw, ze to już 100 postów. Gratulacje:))

mari pisze...

Witam!Każdy wpis pod postem motywuje do pracy i dodaje skrzydeł.Życzę Ci aby było ich jak najwięcej.100 post to jest coś.Obejrzałam twoje prace i najbardziej podobają mi się twoje pudełeczka,są przecudne.
Fajna zabawa ,więc zapisuję się:)
Serdecznie pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

madlen pisze...

Z radością zostanę Twoim obserwatorem ;-) Staję grzecznie w kolejce ;-)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na Candy ;-)
http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/2011/10/candy-do-15-grudnia_8335.html

kurolka pisze...

ustawiam się do szeregu :)
tworzycha.blox.pl

Dzieła Madame pisze...

chętnie się zapiszę:)

Unknown pisze...

ojej przydałoby się, nakupiłabym sobie przydasi do szycia:-)))) czyli się ustawiam i czekam na losowanko:-))))
zapraszam na swoje Candy!
http://eesophie.blogspot.com

LolaArtStudio pisze...

Powiem krótko ta 50tka kusi;)
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

Agnieszka pisze...

chętnie ustawię się w kolejce, pozdrawiam serdecznie

Lakuna pisze...

100 postów, a ja nabiłam 200 obserwatorów :) pozdrawiam ciepło i próbuję szczęścia :)

Made by Aisia pisze...

Gratuluję 100 postów! Nieustanie jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac:-) Może byłam wystarczająco grzeczna? Okaże się;-)

Ela 17 pisze...

I ja chętnie sie poczęstuję

MILA25 pisze...

Staję w kolejce . I zapraszam do mnie.
Pozdrawiam Mila

Olcikk pisze...

I ja chętnie wezmę udział ! :)

Boei pisze...

Gratulacje!!
Wpisuję się, zawsze warto spróbować;)

olistick pisze...

obserwuję :))
z chęcią wezmę udział! :) zalinkowany banerek z prawej strony bloga :))
pozdrawiam :*

jhkhjlh pisze...

No cóż ... nie byłam grzeczną dziewczynką ale chłopcy lubię takie więc może i Mikołaj choć święty .. hmmmm :p
Poza tym już się rozglądam po blogu i bardzo mi się tu podoba więc chętnie dołączam do obserwatorów.
http://nibyswiat.blogspot.com/

Marta - Martenka pisze...

Gratuluję!
Chętnie przyłączam się do zabawy :)
pozdrawiam!

Binolka pisze...

zapisuje sie i zapraszam do mojego Candy:
http://malowanekoszulki.blogspot.com/2011/10/candy.html

Puchilinka pisze...

Gratulacje i życzę kolejnych stu :) Pozdrawiam cieplutko :)

Szara pisze...

Zaglądam do Ciebie od pewnego czasu, więc gratuluję takiej ilości postów:) mam nadzieję, że już nie długo będziemy świętować 200-setkę:) zapisuję się na Twoje candy i zapraszam rónież na moje. Pozdrawiam

Unknown pisze...

ja byłam dożarta,ale sie zapisuje :D

Angie pisze...

Zapisuję się i życzę kolejnych 100 postów oraz nieokiełznanej twórczości :)
U mnie jeszcze droga daleka do setki ;)

Madzik pisze...

O, ja byłam bardzo grzeczna:) Pozdrawiam

Paulish pisze...

u mnie tez spory kawalek do 100, blizej do roku. Trzeba bedzie tez cos zorganizowac :)Dopisuje sie /Pozdrawiam serdecznie.Paulish

AnaEm pisze...

No dobrze. Skoro tak to i się przyłączę. Może się uda... i postaram się być grzeczna!
Do Mikołaja :-) Pozdrawiam cieplutko

aa_dorota pisze...

Ja byłam grzeczna
Chcę prezent od św. Mikołaja

Anonimowy pisze...

To ja przy okazji również zgłoszę się do konkursu :) Bo przecież grzeczna byłam i mikołaj o tym doskonale wie :D
jestem pierwszy raz na Twoim blogu dzisiaj :)
Po oglądnięciu postów zastanawiam się jak wielka fantazje trzeba mieć żeby robić takie cudeńka?:D
Chociaż pewnie koszt ich tez nie jest mały..:) i jeszcze mam pytanko, czy zdobywałaś wiedzę na jakiś kursach odnośnie tworzenia czy sama pomału do tego wszystkiego doszłaś?
Ja na razie zaczynam z biżuterią, ale nie powiem, bo kręcą mnie różne kategorie w hand made.. :)

madzja pisze...

no, 50 zł piechotą nie chodzi, zapisuję się na loterię :)

http://krymaart.blogspot.com

ruda pisze...

info na blogu już jest,
przyda się na przydasie :-)

madebyruda.blogspot.com

karitsa@ pisze...

Info na blogu jest.
Podlinkowana.
Komentarz właśnie zostawiam.
Zgłaszam się na Candy jednym słowem :)
http://pobutach.blogspot.com/2011/11/w-wolnej-chwili.html

Karolcia pisze...

No no, oczywiście staje w kolejce :)

Z pasją pisze...

Witam! Piękne dzieła tworzysz! Przypadkowo odkryłam Twój blog, ale zostanę tu na dłużej! :) A Candy Mikołajkowe, ach! Dopisuję więc i swój udział! Przy okazji zapraszam też niespodziankę u mnie :) Pozdrawiam

Dusia pisze...

Ładny blog:)zapisuje sie

alex_09 pisze...

chętnie wezmę udział :)

Inusia pisze...

Gratuluję 100:) WPISUJĘ SIE I JA:)

Dorcia pisze...

Gratuluję tej setki i życzę kolejnych.... a tym samym zapisuję się i ja do zabawy :)

Anonimowy pisze...

Zapisuję się do zabawy .

http://sweet-girl-word.blogspot.com/

Bardzo Fajny Blog :-)

Pozdrawiam < 3

Joanna pisze...

Gratuluję setki i czekam na Mikołaja. Pozdrawiam

Loveberry pisze...

gratulacje :) lubię zaglądać na twojego bloga ponieważ masz wielki talent i śliczne rzeczy tworzysz :D mój blog http://carmen1223.blogspot.com/ :D oczywiście zgłaszam się :)

Euphie pisze...

To ja też się zapiszę :P A co! :D Gratuluję tyylu obserwatorów i życzę jeszcze 10 razy tyle ;)

Nika pisze...

Mikołaju, Mikołaju! :) Zapraszam na herbatę z cytryną do mojego domu ;)

Gunnila pisze...

Gratuluję ilości postów i życzę dalszego owocnego blogowania! A na candy sie zapisuję oczywiście. link do zabawy w pasku o tutaj:

http://magia-domu.blogspot.com/

alice50503 pisze...

zgłaszam się http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

super blog:)

joyanna pisze...

Moje gratulacje :) Gratuluję również wyróżnienia w HopmArt :))))

Ajgacia pisze...

Hej, szczerze mówić to dopiero tu trafiłam - szkoda ze ta setka nie jest po części moją zasługa, jednakże z pewnością będę cie odwiedzać od teraz. Twoje prace są wysmakowane i bardzo dobre. Gratuluję wyróżnienia w HopMarcie - naprawde zapiera dech w piersiach :-> a teraz wracam podziwiać kolejne i życzę jeszcze wielu takich świąt, oczywiście częściej niż co rok :->> Pozdrawiam

Unknown pisze...

Ooo jaka ja byłam grzeczna!!!!!! Nie uwierzysz ;o))
Nawet sama tez coś rozdaję, więc chyba grzecznie sie zachowuję ;o))

bemeraude pisze...

Zgłaszam się- naprawdę ładnie tutaj- Pozdrawiam :)
bemeraude@wp.pl

[Kasia] pisze...

Grzeczna do końca może nie byłam, ale takie candy bym przygarnęła :D

Renata pisze...

Starałam się być grzeczna, więc dopisuję się do listy oczekujących na prezent :)))
Cieszę się, że do Ciebie trafiłam :)
Pozdrawiam Renata

Mysia pisze...

To i ja chętnie się zapisze ;o) Gratuluję Ci Kochana wytrwałości w prowadzeniu bloga i weny twórczej która Cie niech nigdy nie opuszcza ;o)

Charlie pisze...

Zaobserwowałam, zalinkowała, a teraz komentuję i zgłaszam swój udział w zabawie. ..a tak w ogóle to ja nie mam nic przeciwko przekupywaniu mojej osoby;P

Marta pisze...

Staję w kolejce do losowania i zapraszam na moje cany http://pogodzinach7.blox.pl/html
Info o Twojej zabawie na tym blogu http://meitai-by-martala.blogspot.com/

raeszka pisze...

Takie candy zawsze się przyda :).

Chętnie się zapisuję i do obserwatorów też oczywiście dołączam :).

Tina pisze...

Twoje prace są świetne , sama nie wiem dlaczego wcześniej tu nie trafiłam ;-) Dopisuję się do kolejki , oraz do obserwujących .

Soulmate pisze...

Zgłaszam się :) Zazdroszczę talentu :)

Anonimowy pisze...

To jest mój blog z przyjemnością zapraszam http://solitary-secretive-other.blog.onet.pl/
mam tylko mały problem bo jestem nowa na tych blogach i nie wiem jak dodać do linku heh więc małą pomoc poproszę ;P
Mam nadzieję ,ze mój blog również kiedyś tak się rozwinie.

hania739 pisze...

Z reguły jestem grzeczną dziewczynką, piszę od razu sama, bo tyle tu wpisów, że Mikołaj może mnie nie zauważyć, hihi :))

Bernadetta ( becia-b ) pisze...

Lubię rozdawajki ale jak do tej pory los się tylko raz czy dwa do mnie uśmiechnął .

Justyna Żukowska pisze...

To i ja ustawiam się w kolejce :-)
Pozdrawiam serdecznie :-)
sarmatixart.blogspot.com

pasjerenaty pisze...

Gratuluję 100,życzę kolejnych i oczywiście dopisuję się do kolejki:)

barbaratoja pisze...

Lubię Mikołaja i tych co go do mnie przysyłają;-)
Gratuluję pierwszej setki!
Oczywiście zapisuję się!

Dorota pisze...

zapowiada się kusząco. Zapisuję się. Gartuluję.

Tomek pisze...

Ja też się chętnie zapiszę:)
I zapraszam do siebie:
http://hoyas-world.blogspot.com/

Pikletka pisze...

zapisuję się
pikletka.blogspot.com
bardzo miłe rozdanie :)

skimmia pisze...

Gratuluję 100 :-)
i oczywiście że ja zawsze jestem grzeczna - to taka informacja dla Mikołaja :-)kiedy będzie się odbywało losowanko ;-)
pozdrawiam

Miko pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Miko pisze...

Z miłą chęcią się zapiszę!
Dodaję do obserwowanych ;)
Pozdrawiam, Miko

AgnieszkaD pisze...

Chętnie staję w kolejce :) piękny blog!

Angelika Paterak pisze...

Z chęcią się zgłoszę (:
Dodaję do obserwowanych i wstawiam obrazek do zakładki "Konkursy" ;)
Pozdrawiam serdecznie!

kry ma. art pisze...

ja byłam w tym roku super-extra-turbo grzeczna! ;D

Indiana pisze...

I ja też!

magdowo pisze...

Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
Pozdrawiam serdecznie. Magda

Unknown pisze...

Ustawiam się w kolejce ;D!

Niki pisze...

Ja też chceeeee
banner w pasku bocznym na :
www.stylizacje-i-makijaze.blogspot.com
(było by mi miło gdyby ktoś dodał się do obserwatorów)

zainspirowana pisze...

dodałam info na blogu i chętnie się ustawię w kolejce ;)
a może akurat mi się poszczęści ;)

shiraja pisze...

Bardzo ładny papierek :P Kolor niebieski uwielbiam, więc w kolejce ustawiam się i ja :)

motherless pisze...

Zgłaszam się :)

Dominique pisze...

Ustawiam się w kolejce :D

Natalia C: pisze...

Zglaszam sie :*
Bylam baaaaaaardzo grzeczna xd

Anonimowy pisze...

Stanę w kolejce, grzeczna byłam...
Cały rok ;-)

Robert pisze...

Również chciałbym się wpisać.
Robi pani cudowne rzeczy!!

Magdalena Deberny pisze...

O jaka długa kolejka :) Ustawię się i ja jeśli jeszcze można. Cieszę się że do Ciebie trafiłam. Podoba mi się tu :)
http://dziescilat.blogspot.com

Kathinna pisze...

no oczywiście tak dla przypomnienia napiszę, że to ja byłam najgrzeczniejsza :D

Ivo pisze...

Ja też byłam baardzo grzeczna :) i chętnie przyłączam się do zabawy :)

zapraszam
http://weavingcraft.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Chętnie bym się zgłosiła! Sek w tym ze nie mam bloga :( Jeśli masz ochotę to zalicz mój głos, a ja pozostawię swój e-mail: klaudia121121@wp.pl

Pozdrawiam

Magdalena pisze...

Jaka ogromna kolejka :) Gratuluję setki i dołączam do zabawy :))