czwartek, 3 stycznia 2013

Zapraszam na CANDY

W listopadzie minęły już 3 lata odkąd założyłam bloga, mamy już 2013 rok,
 więc pora osłodzić go na samym początku:)

Chciałam podziękować wam za obecność na moim blogu, miłe komentarze 
 i  po prostu za to że jesteście ze mną :) o czym świadczy już spora liczba obserwatorów

Na osłodę mam małą niespodziankę (nie jedną), którą zamknę m.in w tym oto pudełeczku


Co dokładnie to będzie, pozostanie moją słodką tajemnicą.
Na pewno będzie to coś od serca i dla spragnionych przydasi :)

Proszę was jedynie: 
1. By na pasku bocznym umieścić info. o candy
2. Pozostawić chęć udziału w Candy pod tym postem
3. Gdyby ktoś miał ochotę dołączyć do grona obserwatorów będzie mi bardzo miło:))

Proszę o udział osoby posiadające bloga i mieszkające na terenie Polski

Życzę szczęścia w losowaniu!!! :)

buziaki!

127 komentarzy:

mProjekt pisze...

Wow jestem obserwatorem więc zapisuję się jako jedna z pierwszych:) Pudełko jest przecudne:)

adziamar pisze...

Staję w kolejce, choć ponoć ci z przodu mają słabe szanse na wygraną. Niemniej jednak z przyjemnością tu zaglądam. Zapraszam do mnie. http://adziamar.blogspot.com/

Aggaw pisze...

Piękne pudełko, więc kolejka będzie długa i szanse będą marne, ale grzech nie spróbować :-)
http://aggaw.blogspot.com/

Unknown pisze...

Bajeczne pudełko, coś przepięknego - chce JE!!!!
ustawiam się w kolejce :)
Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

Ladybug pisze...

Jako wierna obserwatorka chętnie stanę w kolejce. Gratuluję działalności tak długiej i wspaniałej!:)

Krótka;) pisze...

Kto by nie chciał wygrać takich słodkości!!! Oczywiście ustawiam się w kolejce:)
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

karolina jeżak pisze...

Pudełeczko przepiękne!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po to piękne pudełeczko.

joyanna pisze...

Zapowiada się świetna niespodzianka :) Chętnie obejrzałabym "na żywo" Twoje prace dlatego z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam noworocznie :)

Art_Dorota pisze...

Najpierw szczere GRATULACJE, bo prowadzić bloga, trzymać się w postanowieniach, zamieszczać piękne prace wiem, że łatwo nie jest :)
Pudełeczko cudo więc nie może mnie tu zabraknąć, bo mieć w posiadaniu Twoje dzieło to marzenie wielu z nas :)
Do tego dochodzi to co w środku czyli NIESPODZIANKA a ja uwielbiam niespodzianki :)
Buziaki Izuś i czekam z nieciepliwością na losowanie :)

Tanitta pisze...

Twoje cudne prace podziwiam już od jakiegoś czasu i chętnie spróbuję zostać posiadaczką tego cudnego pudełeczka :)

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Gratuluję rocznicy, życzę kolejnych lat! Uwielbiam niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce! Info już na blogu. Pozdrawiam serdecznie:)

Joanna pisze...

Piękne pudełeczko.Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
Pozdrawiam.

Art With Heart - Pracownia Plastyczna pisze...

I ja z ogromną chęcią zgłaszam się po takie cudo! :)
Pozdrawiam,
Joaśka

Karkakg pisze...

nie mogę przejść obojętnie obok Twojego candy wiedząc jakimi cudownościami obdarujesz zwycięzcę (tak jak mnie kiedyś)
Pozdrawiam :)

renis pisze...

Gratuluję rocznicy!!!!

ania pisze...

Gratuluję rocznicy, chętnie przyłączę się do zabawy:))

Unknown pisze...

Pudełeczko jest świetne!
My też się przyłączamy do zabawy :)
Pozdrowienia :)

Anna Kwiecień pisze...

Oh! z niecierpliwością czekam na wyniki. Ciekawe co okaże się cukieraskiem w Twoim Candy? Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

fafarfalla pisze...

uwielbiam niespodzianki :) i życzę mnóstwa inwencji twórczej na kolejny rok :)

Handmade By Doris pisze...

Chętnie przyłączę się do Candy.
Uwielbiam twoje prace więc z niecierpliwością będę czekała na wyniki marząc o cukiereczku, który wyszedł z twoich rączek:)))

ecila pisze...

Chętna;)))

Karola B pisze...

ciekawe candy, obserwuję od dawna :)

Fiołeczek pisze...

Twoje candy kończy się dokładnie w dniu moich urodzin :), więc może to znak od Góry, bo jak do tej pory jeszcze nic nie wygrałam :) Super byłoby dostać takie urocze pudełeczko na urodziny, więc staję w kolejce, a nuż tym razem ;)
Buziaki
Fiołeczek

izachica111 pisze...

I ja staje w kolejce po słodkości.

Marta pisze...

Uwielbiam do Ciebie zaglądać więc i dziś nie może mnie zabraknąć w tej kolejce bo pudełeczko jest wspaniałe.
Pozdrawiam serdecznie

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Izuniu, gratuluję tej 3 !
Wiesz, że uwielbiam Twoje prace dlatego z wielką ochotą dopisuję się do kolejki, choć coś czuję, że będzie długaśna!
pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na Candy do siebie, jeśli tylko masz ochotę.
Ewa
MZ

handmadebykasiula pisze...

A to ja chętna! Twój blog jest w moich ulubionych blogach i nie potrzebuję go już dodatkowo obserwować :)))

hania739 pisze...

Pudełeczko jest śliczne, a niespodzianki wprost uwielbiam, więc chętnie wezmę udział w zabawie :))
Pozdrawiam

Goga pisze...

Gratuluję takiej rocznicy :-) Na pewno to duży sukces :)

Przepiekne pudełeczko, chciałbym bardzo takie :-) Uwielbiam takie małe, ale kreatywne rzeczy :-) Jestem ciekawa co w nim ukryłaś :)

Banerek podlinkowany u mnie na blogu: www.goga91.blogspot.com

Zapraszam!

IWA pisze...

Nie ma jak trochę słodkości na początek roku! Gratuluję rocznicy, życzę dlaszych tak pięknych i cieszących oczy prac!

Ola (Ikemo) pisze...

Piekne rzeczy tworzysz, bardzo milo mi do Ciebie zagladac, a pudeleczko ze slodkosciami chetnie przygarne i rozgoszcze u siebie :)

fusiafscrapping pisze...

Śliczne pudełeczko. Ciekawa jestem jakie niespodzianki się w nim znajdą. Blog podglądam już od jakiegoś czasu...

...Niebo z widokiem na Raj... pisze...

Witam. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie - Cejlon

Unknown pisze...

Z przyjemnością biorę udział w Candy i dodaję do obserwowanych:) Piękne pudełeczko przygotowałaś jako nagrodę:) Pozdrawiam cieplutko:)
http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

Unknown pisze...

I oczywiście gratuluję 3 lat twórczości na blogu:)

Joanna Orlikowska pisze...

I ja także z chęcią ustawię się w kolejce do candy... ;)
A banerek już dodany :)

ROMA pisze...

Dalszego satysfakcjonującego blogowania życzę!
Zgłaszam się i z przyjemnością zaobserwuję.
Banerek zamieszczam tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
Zapraszam również na moje candy do: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

okss pisze...

zgłaszam się ;d baner na: http://violettxq.blogspot.com/.

okss pisze...

zgłaszam się ;d baner na: http://violettxq.blogspot.com/.

okss pisze...

zgłaszam się ;d baner na: http://violettxq.blogspot.com/.

Unknown pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, baner na stronie: http://www.mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

Olenkaja pisze...

Śliczne pudełeczko, bardzo eleganckie. Bardzo chętnie po nie sięgnę :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

Made by Aisia pisze...

Przepiękne pudełko:-) Chętnie przygarnę:-) Wszystkiego dobrego!

Anonimowy pisze...

Podobno kto nie daje Panu Bogu szansy ;-) więc próbuje i daję!!!! Pudełko jest prześliczne !!
Pozdrawiam i zapraszam do siebie
http://wisia-marzycielka.blogspot.com

Danka Witkowska pisze...

Ja również staję w szeregu po to cudeńko,baner już umieszczam i pozdrawiam serdecznie:)
Oczywiście też zapraszam do siebie na bloga:)

Mia pisze...

Za samo pudełko gotowa jestem oddać pół królestwa ;-))). Oczywiście się zapisuję oraz gratuluję wytrwałości i talentu i życzę nieustającej weny ! :))

Iwona pisze...

Kochana i ja ustawię się w tej długiej kolejce po Twoje cudeńko:)Życzę kolejnych twórczych roczków:)

joolaa pisze...

Przecudne! Chciałabym też tak umieć... Ale skoro nie potrafię na razie, to ustawiam się w kolejeczce i pozdrawiam serdecznie :)

Chasia pisze...

Z chęcią się dołączam do słodkiej zabawy! Pudełko wygląda niesamowicie!

AnaEm pisze...

Gratuluję rocznicy i obyś nie przestawała tworzyć tych śliczności.
Z ogroną chęcią przyłączę się do zabawy ponieważ pudełeczko wygląda świetnie, zresztą tak jak pozostałe Twoje prace.
Pozdrawiam w Nowym Roku.

Anonimowy pisze...

Z chęcią się zgłaszam po tak cudowne pudełeczko!:)

klamaja pisze...

Juz samo pudełeczko zapiera dech w piersi :D jest niesamowite :D a jeszcze niespodzianki do tego :D stoję w kolejce twardo jak nic ;)Pozdrawiam... Kinga
klamaja.blogspot.com

Trojanda pisze...

Z przyjemnością spróbuje szczęścia. Pudełeczko przepiękne :) Pozdrawiam cieplutko :)

sosnowygaik pisze...

Piękne to pudełko. Też się zgłaszam:)

Unknown pisze...

Zgłaszam się, banerek już jest, zapraszam również na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html#comment-form

Zuza pisze...

Zgłaszam się:)
dodałam baner na fraglesik.blogspot.com
i obserwuję

Zuza pisze...

Zgłaszam się:)
dodałam baner na fraglesik.blogspot.com
i obserwuję

perelka111 pisze...

oj piekne pudełeczko :)) zreszta jak kazda Twoja praca:))

Monia Fioletowa pisze...

Wszystkie warunki spełnione ;) Dopisuję się do listy chętnych ;) Pozdrowionka ;)

KrysTyna pisze...

Dołączam do zabawy zaciekawiona tą słodką niespodzianką w ślicznym pudełeczku.
Wpis o candy jest tu:
http://papierinozyczki.blogspot.com/2013/01/gramy-dalej.html
Pozdrawiam

Miriamart pisze...

Z miłą chęcią zgłaszam się do zabawy :) Zapraszam też do mnie na Candy :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2013/01/klikajace-candy-reaktywacja.html

OriBella pisze...

Piękne pudełeczko, chętnie zapisuję się na śliczności od Ciebie i pozdrawiam cieplutko:)

weronkaa84 pisze...

Z wielka przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

misz-masz barbary pisze...

na takie cudeńko to ja też się piszę
pozdrawiam

Kate Z pisze...

Ojej, to pudełeczko jest śliczne! *.*
I jeszcze jest coś w środku?
Zapisuję się, oczywiście! ;)
KateClay.blogspot.com

sikorka pisze...

Uwielbiam pudełeczka - chętnie ustawiam się w kolejce ;D Przy okzaji zapraszam w moje progi ;-)

Unknown pisze...

same pudełeczko jest przepiękne, a jeszcze w środku ma byś jakaś niespodziewajka ... zapisuję się, może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie http://realkowyswiatrybki.blogspot.com/2013/01/setny-post-i-candy.html

Rękodzieło Jadzi pisze...

Pudełeczko śliczne,chyba też postoję w kolejce za nim :) Pozdrawiam Jadzia
szalenstwajadzi.blogspot.com

barbarahaft pisze...

mimo iż kolejka bardzo długa, chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

z chęcią się zapisuję :) banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
pozdrawiam,
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

iv90 pisze...

Ja również zgłaszam się po te niespodzianki ;)
Pozdrawiam!

PS: bannerek dodany http://iv90-jewellery.blogspot.com/

Polymerclay Ada pisze...

Wszystko zrobione i oczywiście się zgłaszam;)
W ramach rewanżu zapraszam na moje candy http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-candy.html
Pozdrawiam

dagala pisze...

śliczniutkjie pudełeczko! bardzo fajne prace, obserwuję :D

Olu pisze...

przydasie? jestem za :) również się zgłaszam.
pozdrawiam,
ola
warsztatura.blogspot.com

Ala M. pisze...

Życzę czerpania przyjemności z blogowania i scrapowania, kolejnych pięknych rocznic. Pudełko wygląda wspaniale!

Unknown pisze...

Witam serdecznie staje w kolejeczce również po takie cudeńko nie wypada nie! pozdrawiam życząc wszystkiego dobrego .

Ewelina pisze...

Ja tez się zapisuje, obserwuję, i info na pasku bocznym. Pozdrawiam.

Kerowyn pisze...

Nie może mnie zabraknąć w kolejce po to piękne pudełko :) Już się nie mogę doczekać, kiedy ujawnisz zawartość :)
Pozdrawiam serdecznie,
Ola

Unknown pisze...

Zapisuję się! :)
Obserwuję, banerek jest.
debiutujacapanidomu.blogspot.de

kigabet vel Ki pisze...

zgłaszam się z wielką przyjemnością .... po takie cudo mrrrrrr...

kigabet vel Ki pisze...

zgłaszam się z wielką przyjemnością .... po takie cudo mrrrrrr...

Égotiste pisze...

pudełeczko jest cudowne! aż żal się nie zgłosić ;) banerek jest na pasku bocznym ;) pozdrawiam

raeszka pisze...

Cudne pudełko :). Już samo w sobie byłoby cudownym prezentem :).

Przydasie też chętnie przygarnę, bo nie mam ich za wiele...

Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

Alojka pisze...

z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy
pozdrawiam

byjean pisze...

zgłaszam się, banerek jest an blogu na pasku :)

deco.szuflada pisze...

Cudny podarek, spróbuje szczęścia...
obserwuje jako isza
banerek na deco-szuflada.blogspot.com

Nowe Love Papierowe pisze...

Trzy lata ładny wynik , ja jestem na początku tej drogi . Zapraszam do mnie
http://nowelove.blogspot.com/

Unknown pisze...

i moje zgłoszenie, ale też zaproszenie TUTAJ

Unknown pisze...

Piękności :) Chętnie ustawię się w kolejce :)
Pozdrawiam :)

nawrosia art pisze...

To nic,że kolejka dłuuugaśna, próbuję szczęścia i ja.
Pozdrawiam, również konkurentki z kolejki:) (nawrosia@o2.pl)

http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

Paseczkowa pisze...

Przecudne to pudełeczko :)
Z chęcią dołączę do tej długiej kolejki :)

frezja pisze...

zapisuje sie i ja, w razie ewentualnej wygranej podam polski adres :D
banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
pudeleczko jest fantastyczne :D

Lakuna pisze...

Gratuluję każdej stworzonej do tej pory pięknej pracy i życzę wielu wspaniałości w przyszłości. A pudełeczko jest już skarbem samym w sobie.

Aneta pisze...

cudeńka...zapisuję się i zapraszam do mnie na candy i pozdrawiam

kojujoju pisze...

Z przyjemnością zapisuję się w kolejkę :)

Slonka pisze...

Kolejka długa, ale warto w niej stanąć :))
http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

jaGOODowo pisze...

Ale cudne pudełeczko ;p Kusisz, kusisz... aż się zapisuję ;d Obserwatorem już jestem ;)
Może uda mi się po raz pierwszy coś wygrać...

Pozdrawiam:
jagoodowo.blogspot.com/

Kropka pisze...

Już dla samego pudełeczka warto sie zgłosić! :)) dołączam do zabawy :)
http://pastelowy-imbryczek.blogspot.com

vena7 pisze...

Gratulacje rocznicy...Pozdrawiam,, I zostaję w tej kolejce a może szczęście uśmiechnie się i do mnie..

Czarna dama pisze...

Przepiękne są te rzeczy...
Chętnie więc wezmę udział w losowaniu. A może i do mnie się szczęście uśmiechnie...
Zapraszam na misiowyzakatek.blogspot.com

Proszę mi jeszcze tylko napisać (bo dopiero od kilku dni bloguje)jak wstawić obrazek w panelu bocznym? Na razie udało mi się tylko wkleić odnośnik, ale bez obrazka...

Unknown pisze...

Z ogromną przyjemnością zgłaszam chęć udziału! :)
Podziwiam talent i życzę wielu sukcesów.
Banerek na blogu został umieszczony i blog dodałam do obserwowanych. Zapraszam: www.skradzionechwile.blogspot.com

Clayback pisze...

Zgłaszam się do candy :) Baner jest na moim blogu :)

MONIKAAA pisze...

I ja się z wieeeelką ochotą ustawiam :)

Josta pisze...

Samo pudełko warte jest ustawienia się w kolejce - przepiękne!
http://mojekarteczkowanie.blogspot.com/

ewinka Nowa pisze...

Stanę sobie cichutko na końcu :-))) Z okazji rocznicy blogowania życzę nieustających inspiracji, chęci do zmagania się z coraz nowszymi materiałami i wszelkiej pomyślności :-))) Zapraszam na moje candy parapetówkowe : ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com

tola1998 pisze...

zgłaszam się :)
bannerek już widnieje na moim blogu, mój mail: tola1998@interia.pl :)

Autografy i pamiątki sportowe pisze...

Śliczne więc i ja się zgłasam, dodaje do obserwowany i dodaje banerek :) http://impossibleb.blogspot.com/

jola_zola pisze...

Jakie piękne, z przyjemnością przygarnę choćby samo pudełeczko :)
Gratuluję już trzeciej rocznicy i kolejnych życzę :)
Serdeczności ślę (wskazane informacje są już na pasku bocznym )
:):):)

onka15 pisze...

To i ja staję w tej kolejce po słodkości

Nie-zapominajka pisze...

Ja też dopisuję się do tego Candy. Pudełeczko jest prześliczne.
Pozdrawiam
http://nie-zapominajka.blogspot.com/

ellipop pisze...

też się zgłoszę :)
http://cold-heartedmiss.blogspot.com/

pomieszane-poplątane pisze...

Oj.... kusisz kochana, kusisz:) Kusisz mnie tym pięknym pudełeczkiem, kusisz przydasiami, a najbardziej kusisz serdeczną niespodzianką:) więc przycupnę sobie w tej kolejce i poczekam z nadzieją w sercu na ogłoszenie wyników:)
Gratuluję Ci pięknej blogowej rocznicy:)

Unknown pisze...

Zgłaszam się i ja do zabawy. Banerek na: http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie

Rachel pisze...

cudne pudełeczko...ale i cudnie długa kolejka:)
pozdrawiam:)

Marta - Martenka pisze...

Piękne pudełeczko! Chętnie przyłączam się do zabawy :)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Po takie piękne pudełeczko i ja się chętnie ustawię;) Piękne prace. Pozdrawiam

Unknown pisze...

Piękne pudełko jak i wszystkie prace! Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział ^^
Pozdrawiam, Iwona

Unknown pisze...

Piękne cudeńko, chciałoby się takie mieć...
pozdrawiam i zapraszam: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

Unknown pisze...

Chętnie wezmę udział w Candy
banerek na pasku bocznym http://17blondynka.blogspot.com/
obserwuję jako 17blondynka
Pozdrawiam:)

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Pudełeczko jest cudne! Chciałabym, aby było moje :)
Pozdrawiam :)

mari pisze...

Piękne pudełeczko,z przyjemnością biorę udział w zabawie.
Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

Unknown pisze...

ojoj ale ogromna kolejka. No cóż ale jak na łasucha przystało chętnie ustawiam się po słodkości :D
banerek na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
pozdrawiam

myself ♥ pisze...

Zgłaszam się - piękne pudełeczko, a środek pewnie jeszcze lepszy :)
Obserwuję i zapraszam do mnie :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się,piękny blog

Anonimowy pisze...

No prześliczna szata graficzna! 460 obserwator wita! Bannerek na http://moniquepromise.blogspot.com/.
Z wielką chęcią się zgłaszam!