piątek, 21 grudnia 2012

Zimowy ślub

Dziękuję wszystkim za życzenia powrotu do zdrowia.
Od wczoraj mam się lepiej i robię świąteczne porządki:)

Niestety kilka moich projektów świątecznych nie zrealizowało się, 
więc przerzucę je na przyszły rok...

Z zaległych prac, które powstały, jeszcze zanim mnie dopadły wszelakie infekcje,
to ślubny komplet-"zimowy"









Minął kolejny niezmarnowany rok, jednak mam nadzieję,
 że przyszły będzie bardziej odważny, twórczy i owocny:)

Chciałam podziękować wszystkim, którzy do mnie zaglądają, komentują, inspirują się, 
od których ja czerpię inspirację
 i tym  których mogłam bliżej poznać - jesteście wyjątkowe!

Wracam do ozdabiania domu.
Buziaki!!!

PS. Będę mieć małą niespodziankę, jeszcze w tym roku, więc zaglądajcie!


17 komentarzy:

Mihaela pisze...

Very beautiful work, love white on white, looks elegant and delicate!

Z pasją pisze...

Jejku są tak śliczne, ze nie mogę się na nie napatrzeć!!! Tworzysz niesamowite cudeńka!
Pozdrawiam serdecznie

FojAga pisze...

Pięknie i delikatnie!
Podłe choroby - ja też choruję i ledwo co mogę ruszyć palcem.
Wesołych Świąt :)

adablog14 pisze...

Ciao carissima Izabell...
Candido come la neve e bianco come la purezza dell'amicizia...un lavoro MERAVIGLIOSO come tutti i lavori che fai...Colgo l'occasione per augurarti un Buon Natale e un Felice Anno Nuovo...quando vuoi vieni a trovarmi nel mio blog e se vorrai diventa una mia follower perche' ne saro' molto felice...
un abbraccio Ada

Wanda pisze...

bajeczne prace:)życzę zdrówka:)pozdrawiam

marysia pisze...

przepiękna!!!
bardzo delikatna i bardzo romantyczna:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne prace, jak zawsze pełne delikatności.
Życzę dużo zdrówka :)

Barbara pisze...

Oprócz pudełeczka,zachwyciłam się też tymi cudnymi pomponikami :) ale fajne !!!

axdesign pisze...

piękny, delikatny komplet! przyjmij najlepsze życzenia świąteczne:*) dużo zdrówka, spokoju i satysfakcji:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudny delikatny komplecik! Wesołych Świąt

Ktosia79 pisze...

Magicznych, wyjątkowych, radosnych
i w gronie rodzinnym spędzonych
Świąt Bożego Narodzenia!!

Anna Zaprzelska pisze...

Radosnych, pełnych ciepła oraz miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz wiele dobroci w Nowym Roku!!!!

Art_Dorota pisze...

Życzę Ci cudownych świąt Iza :)

Sylwia-eR pisze...

Wspaniałych Świąt, zdrówka, radości i żeby wszystkie Twoje cudowne projekty doczekały się realizacji ; )

Dorota pisze...

Wesołych,rodzinnych Świąt!

hania739 pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :))

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Zachwycająca praca!!!
Cudownie lekka, delikatna :))
Szczęśliwego Nowego Roku :*