środa, 9 listopada 2011

Świąteczna kartka + KURS na ramkę





KURS NA RAMKĘ

Kiedyś na blogu, niestety nie pamiętam jakim, znalazłam kartkę z ramką, która bardzo mi się spodobała. Mam mało wykrojników "ramkowych" więc pomyślałam, że taką będzie przecież prosto wykonać. Myślę, że i Wam się taka ramka nie raz przyda :)
Co jest potrzebne:
-dziurkacz szczypcowy
-kawałek kartonika (wykorzystałam zamknięcie woreczka strunowego z wycinanka.net)
-linijka
-ołówek
-nożyk

Wycinamy sobie kształt, ja akurat mam prostokąt. Dziurkaczem szczypcowym zrobiłam połówki dziurek, w różnych rozmiarach. Chodzi o to by utworzyć jakiś nieregularny "wzór" dookoła danego kształtu. 

Następnie rozrysowujemy prostokąt i wycinamy środek, tak by została nam ramka

Tak wyciętą ramkę można ozdobić w dowolny sposób. Ja akurat zembossingowałam ją białym pudrem i pokryłam drobnym opalizującym, białym brokatem. Można też np. pokryć ją tuszem, farbką pękającą lub nakleić jeszcze przed wycięciem dziurek papier i w tedy uzyskamy wzór na ramce.


Mam nadzieję że kurs Wam się przyda:)
Dziękuję,że do mnie zaglądacie i pozostawiacie tyle ciepłych komentarzy. To baaardzo cenne dla mnie :)
Pozdrawiam!

28 komentarzy:

Wanda pisze...

kursik bardzo przydatny jeśli mogę to skorzystam:) karteczka delikatna bardzo ładna:)pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Super kursik - dziękuję!!
A karteczka cudowna - czy mogę ją zliftowac??

Iwona pisze...

Cudna karteczka:)A ramka super:)

barbarahaft pisze...

śliczna karteczka

Anonimowy pisze...

Aaaa!!! Strasznie dziękuję :*

Anonimowy pisze...

super kursik:)))

perelka111
www.zosia-perelka.blogspot.com

eMKa pisze...

Super ramka! :)

Anabel pisze...

cudna karteczka i świetny kursik :)

ZUzanna pisze...

Kurs świetny- zawsze bardzo mnie dziwi jak to niewiele trzeba, żeby zrobić coś cudnego.. :)
Karteczka prześliczna!

Nowalinka pisze...

Świetny pomysł na ramkę a kartka wprost magiczna :)

Boei pisze...

Śliczna, klimatyczna kartka:)

Joaśka pisze...

Piękna karteczka!

Joanna Oborska pisze...

Piękna karteczka! Delikatna, romantyczna:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna kartelucha!!!
Ramka bosko się iskrzy :))
:*

Rademenes pisze...

Śliczna kartka, bardzo świąteczna, fajnie zamocowana wstążka, ładne papiery, perfekcyjne przeszycia i super kurs..., ale najpierw będę musiała zaopatrzyć się w ten przyrząd :-), no chyba, że wpadnę na jakiś inny pomysł i znajdę coś zastępczego :-). Pozdrawiam.

olistick pisze...

jej, piękna kartka! moja mamuśka uwielbia takie ręcznie robione kartki :)!

Anula pisze...

Piękna karteczka i super kursik:)

Dziękuję, Kochana, za ciepłe słowa i podpowiedź męża:)

Monika pisze...

Piękna karteczka! Kursik na rameczkę świetny!

jhkhjlh pisze...

noooo jestem pod wrażeniem !! :)

Z pasją pisze...

Śliczna karteczka! Mam nadzieję, ze dzięki takim wspaniałym osóbką jak Ty, ludzie zaczną coraz bardziej wracać do tradycji i wysyłać życzenia na tak pięknych karteczkach, które będą wspaniałą pamiątką i wspomnieniem na wiele lat, niż ulotne smsy z życzeniami!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna karteczka, a ramka, chociaż pracochłonna, wygląda wspaniale :) Dziękuję za kursik :)

Matilde pisze...

Bardzo fajny pomysł na ramkę :) I strasznie podoba mi się aranżacja pierwszego zdjęcia!

ania pisze...

Piękna, klimatyczna praca:)

Unknown pisze...

super kursik :*
pozdrawiam serdecznie kartka piekna!!

Elwira-k pisze...

Piękna kartka, pięknie tworzysz!!! Kurs na pewno wykorzystam - dziękuję :)

Ala M. pisze...

Świetna kartka, pomysł na ramkę super! Możesz zdradzić, gdzie nabyłaś taki dziurkacz? Kiedyś szukałam, ale się poddałam :)

Anonimowy pisze...

witam serdecznie właśnie natrafiłam na tą stronę jak zobaczyłam tą ramkę nie mogłam oczu oderwać jest cudna a sposób wykonania prosty dzięki za kursik .napewno wykorzystam wkrótce .pozdrawiam .

Unknown pisze...

Tak sobie myślę, ze można od razu zrobić ta ramkę z papieru wizytowkowego, który będzie błyszczący np- to taki pomysł dla osób, które nie zajmują się embosingiem ;)