piątek, 25 listopada 2011

Drogi Św. Mikołaju...


W poszukiwaniu inspiracji, bo jak pisałam wcześniej jakieś lenistwo mnie ogarnęło, "wpadłam" do bloga Ani-Enczy i znalazłam u niej  piękną tagową kartkę z "flagą", którą akurat miałam w swojej przegródce świątecznej ale nie miałam na nią pomysłu. Pomyślałam żeby ją zliftować. Napisałam, poprosiłam i dostałam pozwolenie, na piśmie! :) Przy okazji wykorzystałam mój świąteczny wykrojnik z Crafthouse.
Oto moja kartka...





Kartkę zglaszam na świąteczne wyzwanie w HopmArt

15 komentarzy:

Barbara pisze...

śliczny ten wykrojnik...a karteczka bardzo,bardzo klimatyczna :)

kostromka pisze...

ОООООО!!!!!!Как же мне нравится!!!!!!Бесподобно!Прекрасно!Волшебно!!!!))))

Unknown pisze...

super!

Szara pisze...

wow, prześliczna:] mam te Mikołaje z GP i nie mogę się odwarzyć by je użyć... a tak pięknie wygląda;]

joyanna pisze...

Jaka śliczna :)

Wanda pisze...

przepiękna:)

Iwona pisze...

Śliczna kartka:)A wykrojnik cudny:)

Misiabe pisze...

No na takiej fajnej kartce to tylko list do Św. mikołaja trzeba napisac :) prezenty pod choinką gwarantowane!

hania739 pisze...

Piękna kartka, ale sukieneczką a poprzedniego postu jestem wprost zauroczona :))

moja artissima pisze...

Cudowna, klimatyczna karteczka:)

Agnes B pisze...

wszystkie twoje prace sa pieknie wykonane :)
kartka z Mikolajem wspaniala !

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękna kartka!!!
:*

JagaBa pisze...

przepiekna karteczka!!!
dziekuje za odwiedziny i przemily komentarz:-):-)
(napisy kupilam razem z papierkami u UHKa)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna! Rewelacyjnie wygląda ten wykrojnik, wspaniale uzupełnia kompozycję, nie przytłaczając jej :)

Draft pisze...

Iza, normalnie jestes, normalnie.. nie mam słów uznania. Jak ja lubie Twoje prace.