poniedziałek, 28 listopada 2011

Magia Świąt

Świeta Bożego Narodzenia to czas szczególny. Tyle się w tedy dzieje... szkoda tylko, że te cudowne dni tak szybko mijają i znowu wraca się do codziennych spraw. A Wy gdzie w tym roku spędzanie święta, w swoich domach? może u rodziny? a może w jakimś innym szczególnym miejscu??

Dzisiejsza kartka powstała na wyzwanie Riddersholm Design, na które zaprasza Ania-Brises. Przeglądając jej fantastyczne prace, nie raz pokusiłam się na ciekawe wyzwania, Was też zapraszam! Tym bardziej, że produkcja kartek świątecznych u wielu z Was ruszyła pęłną parą:))

Kartka według mapki, bardzo delikatna, mimo szarości i bieli myślę że wygląda świątecznie:)
W końcu udało mi się ustawić całość tak, by zdjęcie wyszło jak chciałam od dawna, uff... na błędach człowiek się uczy :)






Dziękuję za to, że jesteście i zostawiacie ślad w postaci komentarzy. Pozdrawiam!

25 komentarzy:

Ktosia79 pisze...

Ta kartka robi NIESAMOWITE wrażenie... Cudowna!!! i oryginalna :-)

FojAga pisze...

Rewelacyjna kartka!

Wanda pisze...

karteczka jest prześliczna:) przeszycia i rameczka wszystko się pięknie komponuje wraz z gwiazdką:)pozdrawiam

pijana_wiatrem pisze...

Ta gwiazdka jest po prostu bombowa. Kartka idealna :)

Anulek75 pisze...

Wyjątkowa kartka, prześliczna! Gratuluję pomysłu i wykonania :)

Iwona pisze...

Kartka jest przecudna:)Pięknie wygląda:)Jak miło byłoby dostać taką:)

MONIKAAA pisze...

Cudowna :) taaaka magiczna !!!

zalesinka pisze...

Przepiękna i bardzo oryginalna i taka magiczna ... ehh cudna

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Prześliczna kartka.

Barbara pisze...

super...podoba mi się uzycie piórek,kartka jest taka leciutka dzięki nim :)

MONIKAAA pisze...

Jeszcze raz ja :) zapraszam po wyróżnienie :)
http://monikaaa-monikaaaa.blogspot.com/2011/11/niebieska.html

Ag@t@ pisze...

Cudna jest !!!

Anna Zaprzelska pisze...

Wow!!! Jestem zachwycona!!! Pełna magii, absolutnie cudowna kartka!!!!

Anula pisze...

Jest magiczna! Cudownie lekka i delikatna:)
A zdjęcia super!
Izka, zrobiłam dla Ciebie kursik, mam nadzieję, że będzie przydatny;)

Pracownia Ani pisze...

Wszystkie prace są piękne!!! Zapraszam do mnie annakrucko.blogspot.com

Anabel pisze...

piękna karteczka :)

vvia pisze...

prześliczna ta kartka... prawdziwie zimowa

fasoolka pisze...

Przepiękna!!! :)

nedergaard ( Lissy ) pisze...

Wawww... it is so beautyfull

Urszula pisze...

Witaj!
Robisz magiczne cuda z papieru!
Widać, że robisz to z przyjemnością i pasją dlatego też chciałabym Cię zaprosić do współpracy z portalem Mieszczanka, który zapewni Ci darmową reklamę w sieci. Stworzymy dla Ciebie galerię na naszym portalu i zapewnimy reklamę na Facebooku :)
Jeżeli jesteś zainteresowana, zapraszam na naszą stronę Mieszczanka.pl

Anna Zaprzelska pisze...

To jeszcze raz ja - serdecznie gratuluje wygranej!!!!!!

Ala M. pisze...

szczęka mi opadła, kartka jest rewelacyjna, gratuluję wygranej!!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Gratuluję wygranej!!!

ArtIs pisze...

Bardzo, bardzo wam dziękuję :)

Lakuna pisze...

przepiękna kartka. delikatna i bardzo oryginalna.