sobota, 31 marca 2012

Pudełko ślubne

Dziś mój debiut, jako projektantki  SCRAPCAFE 
 Będzie mi miło jeśli i tam zaglądniecie:))

Na tę okazję przygotowałam ślubne pudełko. 
Zdjęcia zrobiłam w słońcu by pokazać jak pięknie mienią się kwiaty. 

Oczywiście nie mogłam się obejść bez koronki i perełek a kwiatki "poukładałam" ręcznie

Kwiaty pokryłam białym brokatem by nadać im lekkości i puszystości a motyl to srebrna naklejka z zestawu Anita's.

 Jako podstawy użyłam pięknego wykrojnika ażurowego ze SCRAPCAFE

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem!
Miłego weekendu! 
U nas ospa zagościła, więc jesteśmy uziemieni w domu, obawiam się że i mnie ona dopadnie:/

16 komentarzy:

Unknown pisze...

Kochana ! Przecudne pudełeczko !! Uwielbiam brokat, kwiaty i motylki a u ciebie to jeszcze wszystko tak pięknie skomponowane na pudełeczku - CUDO !!! Buziaki :*

Ktosia79 pisze...

Niesamowite! A kwiaty boooskie :-)

Misiabe pisze...

Piękne pudełeczko! Bardzo eleganckie!

hania739 pisze...

Cuuuudne!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

Barbara pisze...

Po raz kolejny zeszłam na zawał patrząc na Twoje prace...pudełko jest zachwycające!!! gdzie Ty byłaś ,jak brałam ślub?...hahahah

Blue pisze...

Fantastyczne pudełeczko. Zaniemówiłam z wrażenia.

MontanA pisze...

Pudełko jest przecudne! Powiem więcej jest przeurocze!
Na ospę najlepsza jest cierpliwość- trzeba przeczekać w ciepłym!
Zdrówka życzę i miłego weekendu, no i jeszcze słoneczka bo wtedy wszystko wydaje się lepsze i piękniejsze!

OriBella pisze...

Masz mój pełen zachwyt, pudełeczko idealne na okazję, delikatne, eleganckie, lekkie, po prostu WSPANIAŁE!!!:)

Iwona pisze...

Podziwiam z zachwytem:)Jest prześliczne:)Ten motylek cudnie wygląda:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne i bardzo eleganckie pudełko, świetny debiut, gratuluję :)

skimmia pisze...

Przepiękne pudełeczko :-) i dużo zdrowia życzę :-)
pozdrawiam ciepło

ArtIs pisze...

Dzięki Kochane za miłe słowa i otuchę... Na samą myśl już mnie wszystko swędzi:)

OK pisze...

Шикарно!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Wow, cudowne- jakoś nie wyświetlił się ten post u mnie, więc weszłam z ciekawości co u Ciebie a tu takie CUDO!
Pudełeczko urocze :)

Made by Aisia pisze...

Cudo:-) A kwiatkiem jestem oczarowana:-)

Anabel pisze...

serdecznie gratuluję DT :)
i cudne pudełeczko, jestem zachwycona :D