czwartek, 30 sierpnia 2012

"Pożegnanie Lata" i mała niespodzianka

Niestety zbliża się ta chwila, kiedy Słońce nie będzie nas już tak rozpieszczać:(
Cóż... Jesień też bywa piękna, kolorowa i złocista, która w słoneczne dni będzie 
pozytywnie nastrajać  
W Magicznej Kartce na  "Pożegnanie Lata" piękna kolekcja.
Pełna optymizmu, delikatnych ciepłych kolorów.

W ramach inspiracji mam dziś dla Was 3 karteczki w 3 różnych kolorach
beże i brązy, róż i zieleń oraz niebieski.



Na tym nie koniec!

Jeśli podobają się wam moje kartki i macie ochotę dostać jedną z nich napiszcie proszę kilka słów i wybierzcie tą w swoim ulubionym kolorze.
W imieniny miesiąca czyli 09/09/2012 z trzech "grup kolorystycznych" wylosuję po jednej osobie 
i do nich polecą karteczki (tylko na terenie Polski)

Zatem wybierajcie:)))

beż i brąz


 zieleń i róż


 oraz niebieski



Zapraszam po łyk inspiracji ma blog MK oraz do sklepu po świeżutkie papiery, do wyboru do koloru!!!


Buziaki!!!

18 komentarzy:

barbarahaft pisze...

no to ja pierwsza...
powiem to co zwykle PIĘKNE
a najbardziej podoba mi się niebieska

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudowne,
z Toba nawet pożegnanie lata jest wydarzeniem o pozytywnym zabarwieniu.

Oczywiście że chciałabym jedno z tych cudeniek, gdybym mogła wybierać to chciałabym zieleń i róż

pozdrawiam serdecznie
MZ

lilavati pisze...

ale piękne, takie delikatne i lekkie...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne i leciutkie są wszystkie trzy, ale najbardziej urzekła mnie niebieska :)

skimmia pisze...

Wszystkie karteczki są piękne :-) każda inna ale mnie najbardziej chwyciła za serducho zielono-różowa hmmm..... piękna :-)
pozdrawiam

marbella pisze...

śliczne, delikatne - wszystkie są śliczne, ustawiam się w kolejce, stawiam na pierwszą beż i brąz. Pozdrawiam

jolagg pisze...

cudowne wszystkie....
kocham niebieskości!!

Krzyżykowe szaleństwa pisze...

Piękne są wszystkie, ale wybierając jedną z nich jednogłośnie wygrywa ta w beżach i brązach. A ten ptaszunio jest przeuroczy. Pozdrawiam ♥♥♥

Chasia pisze...

Moim ukochanym kolorkiem jest niebieski!!! A w Twoje kartki wgapiam sie jak sroka w gnat :) Sa przepiekne!!!!

Ala M. pisze...

Bardzo efektowne karteczki i niezwykle romantyczne! Moim numerem JEDEN jest zielono-różowa. Miło byłoby, gdyby to do mnie uśmiechnęło się szczęście :)

Efka craft pisze...

Wszystkie kartki są piękne! Chętnie zaopiekowałabym się kartką w beżach i brązach. Pozdrawiam :)

fusiafscrapping pisze...

Wszystkie karteczki są piękne, ale tą NAJ jest beż i brąz. Lubię takie tonacje kolorystyczne i romantyzm.

Lady E pisze...

Przecudne! Uwielbiam pastele.

Iwona pisze...

Cudne delikatne karteczki:)

AgaSi pisze...

Wszystkie są cudne; mnie najbardziej chwyta za serce różowo-zielona, przywodzi od razu na myśl schyłek lata i nastraja nostalgicznie. Ale jakże piękne to pożegnanie lata:)

fasoolka pisze...

Przepiękne!!! :)

Sylwia-eR pisze...

Wszystkie piękne, bo u Ciebie jak zwykle jest na czym oko zawiesić-
chętnie przygarnęłabym tą pierwszą
beż i brąz- z tym przepięknym ptaszorem w locie : )

Handmade By Doris pisze...

Cudowne kartki.
Dołączę Twój blog do mojego, bo bardzo mi się podoba Twoja twórczość